Horario:
DE DILLUNS A DIVENDRES DE 9:00 A 13:00 H I DE 16:00 A 20:00 H.
Nº Horas:
1400
Titulación:
Tècnic Superior En Gestió Comercial i Marqueting.
Bolsa de Trabajo: consultar
Objetivos:
L´alumne , Un Cop Acabats Els Estudis D´aquesta Especialitat , Sabrà:
- Ser Expert En Investigació De Mercats.
- Coneixer El Disseny i Les Tècniques Per a Muntar L´aparador Idoni , Distribuir De La Superficie De Venda Dinss L´establiment i Implantar Els Productes Al Lineal , Identificant Els Objectius Comercials.
- Verificar L´eficàcia De La Prospecció i Promoció De Mercats.
- Coneixer Les Tècniques De Relacions Públiques Dirigides Als Clients i Proveïdors Nacionals i Internacionals.
- Saber Dissenyar El Pla D´acció De Vendes i Formació Dels Venedors.
- Saber Integrar Les Diferents Fases D´un Projecte D´implantació i Gestió Comercial.
- Sensibilitzar-se Sobre Els Efectes Que Les Condicions De Treball Poden Produir En La Salut Personal , Col.lectiva i Ambiental , i Utilitzar Les Mesures Col.lectives.
- Incorporar-se Al Món Productiu , Adaptant-se a L´estructura Pròpia De L´organització.
Metodología:
consultar
Programa:
Investigació Comercial.
politiques De Màrqueting.
logística Comercial.
el Marxandatge.
promoció Del Punt De Venda.
gestió De Compravenda.
aplicacions Informàtiques.
llengua Estrangera ( Anglès ).
formació i Orientació Laboral.
formació En Centres De Treball.
síntesi.
Requisitos de acceso:
Batxillerat (logse) o Equivalent. Són Equivalents a Efectes D´accés La Superació Del Batxillerat Experimental i La Superació Del Cou. Haver Superat Un Mòdul Professional 3 Experimental. Amb Títol D´fp-2 o Equivalent. Mitjançant Una Prova.
Importante: Todos los formularios de este sitio web recogen datos con los siguientes fines: Finalidades: Responder a sus solicitudes y remitirle información comercial de nuestros productos y servicios por distintos medios de comunicación. Legitimación: Consentimiento del interesado. Destinatarios: En el caso de convertirse en alumnos a entidades financieras, organismos públicos/privados relacionados con la formación y otras entidades necesarias para la ejecución del servicio. Derechos: Puede retirar su consentimiento en cualquier momento, así como acceder, rectificar, suprimir sus datos y demás derechos solicitando la baja del servicio conforme a lo establecido en la Política de Privacidad de Datos